Powered By Blogger

16 Mart 2015 Pazartesi

Garnier Neem!

Merhaba dostlarım bugünün ürünü Garnier Neem!
Kullandığım en iyi temizleme jeli oldu kendisi.
Özünü Neem ağaçlarının yapraklarından almış.Ferah bir kokusu var.Kullandıktan sonra yüzünüzü fazlasıyla ferahlatıyor.
Rengi biraz sarı biraz da yeşil :)
Garnier Neem Temizleme Jeli
Ben 4-5 kez kullandım.Gerçekten denildiği kadar güzel.Sabun kadar köpürüyor.Yüzü yumuşacık yapıyor.Ayrıca bereketli bir ürün en fazla 2 damlası tüm yüze yetiyor.Ürünün deneme boyu da var ama ben bir ürünü almadan önce blog yazılarını okuduğum için hiç düşünmeden büyük boyunu aldım.Normalde 12 tl civarında bir ürün ama kampanya ile 7 tl ye edinebilirsiniz.Deneme boyu da 1 veya 2 tl idi.Neredeyse her kozmetik mağazasında satılıyor. Kullanırken göz çevreme temas ettirmiyorum.Islak yüze uygulanması gerektiği yazıyor.Karma ve normal ciltler için.
Kısacası en güzel temizleme jellerinden biri NEEM.Alınması gereken ürünlerden kendileri.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Siz NEEM hakkında ne düşünüyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder