Powered By Blogger

9 Mart 2015 Pazartesi

Eklips Seyahat Seti

Yeniden merhaba!
Eklips Seyahat Seti Fırçaları bugünün konuğu!
 5 adet fırçadan oluşuyor.Bir de minik bez bir çantası var.
 Fırçalara bakarsak;
 Allık ve Pudra Fırçası:Ben sadece allık için kullanıyorum.Çünku biraz tok bir fırça.Kılları çoook yumuşak.
 Kapatıcı Fırçası:Kapatıcı kullanmadığım için bu fırçayla far bazımı uyguluyorum.
 Karıştırma Fırçası:Sırf bu fırça için aldım diyebilirim.Uzun zamandır karıştırma fırçası arıyordum.Indirimle uygun fiyata edindim!
Far Fırçası:Klasik düz far fırçalarından.
Ruj Fırçası:Bu da klasik ruj fırçası.Ince ve yumuşak^^
Fırçalar neredeyse elim kadar.Seyahatler için ideal.Normalde 25 tl.Ben indirimle 17 tl ye edindim.
Zamanınızı ayırıp izlediğiniz için teşekkürler!
Yorum bırakırsanız çok mutlu olurum^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder