Powered By Blogger

9 Mart 2015 Pazartesi

8 Mart İndiriminden Neler Aldım?

Merhaba!
°8 Mart indiriminde neler aldım?
°Ne ne kadara düştü?
°Kısaca performansları nasıl?
Bu soruları cevaplayacağım.

 Rimmel London 'ın Türkiye'ye yeni gelen lip balmları büyük ilgi gördü.Yapıları cok güzel hafif ve sürümü kolay renk vermeleri fena değil.Normalde 5 çeşidi var.Watsons 4 çeşidini getirdi.Diğeri de gelecekmiş ama daha sonra.Fiyat 8tl ancak indirimde 5,50 tl ye edindim.Ayrıntılı yazı yakında..

 Gosh ile ilk tanışmam bu ürün sayesinde oldu.Oje görünümlü bu glosslar çok şirin.Yazısıni zaten yazmıstım.2 tık geri gidince karşınızda! 27 tl yerine 13 tl ye edindim.
 Eklips seyahat çantası icinde 1 tık geri gidiniz.:D
Bu minik fırçaların işlevi buyuk!
Pudra veya allık,kapatıcı,karıştırma,far ve ruj firçaları çok sevimli.25 tl yerine 17 tlye edindim.

 Son olarak Dirty Works Kirpik Kıvırıcı.Bunu aldıktan sonra gereksiz birsey oldugunu anladım.Çünkü kirpikleri zamanla kırıyormuş.Ben de cok sık kullanmayı düşünmüyorum.Yine de sevimli bir ürün PEMBEE!


Benim için güzel bir alışveriş oldu.Yeni ürünler edindim.Bazılarını sevdim bazılarını sevmedim.Yazısını yazmadıklarımı en yakın zamanda yazacağım.Instagram hesabımdan yazdıkça duyuruyorum.(makyaj_evreni)
Hoşçakalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder