Powered By Blogger

18 Şubat 2015 Çarşamba

Yeni Organizerim

Merhaba!
Dün bir organizer edindim.Instagram'da da fotoğrafını paylaştım.Cok merak edildiği için ayrıntılı bir yazı yazmak istedim.
Öncelikle bu ürün hepimizin bildiği Tedi'den.
Belki çoğunuz şaşırdı.Çünkü organizer bulmak biraz zor açıkçası.Hele de ucuz!
 Bu şekilde rujlar için 12 bölme var.
 Kalın mikadan yapılmış.Dandik bir ürüne benzemiyor.
Organizer
 Ben bu şekilde doldurdum.Fazlasıyla da malzeme alıyor.
Bu 2 li kısım diğer bölmelere göre oldukça derin.Ben maskaralarımı koyuyorum.Yanındaki geniş ama alçak bölmeye de 2 palet sığdı.
Bu ürünün toplamda 4 çeşidi var ama en çok bölmeye sahip olan buydu.
Hemen boyutlarını yazayım.
22×12 cm
Yüksekliği 8 cm
Biraz küçük ama işinize çok yarıyor.Ben bugün gidip 1 tane daha alacağım:D
Fiyat:16 tl
Mutlu Günler!!

1 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteyim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim cnm ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil